اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

سردیس خیّر مدرسه ساز مرحوم “حسنعلی علیپور” در نخستین همایش بین المللی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل  نخستین همایش بین المللی تکریم خیّرین خارج از کشور عصر
۱۷ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضورجمعی از خیّرین مدرسه‌ساز داخل و خارج از کشور و بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با استانها برگزار شد.
در این همایش که برای اولین بار و با هدف تجلیل از زحمات و خدمات خیّرین نیک اندیش مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور برگزار شد، از سردیس خیّر نیکوکار «جواد موفقیان» و زنده‌یاد «حسن علی علی‌پور» و «کریم مردانی آذری» رونمایی شد.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در حاشیه نخستین همایش بین‌المللی تکریم از خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور اظهار کرد: ما قدردان همت و تلاش خیّرین اعم از داخلی و خارجی و همچنین خیّرین بومی هستیم که در امر مدرسه‌سازی در سال‌های اخیر سنگ تمام گذاشته و برای همیشه نام نیک خود را در تاریخ این استان به ثبت رساندند.
جواد قرآن نویس تصریح کرد: در مجموع 9 نفر خیّر و یک شرکت بین‌المللی در حوزه مدرسه‌سازی در استان اردبیل که عمدتا خیّرین خارج از کشور بودند، مشارکت داشته و سعی کردند در این راه گام‌های اساسی را بردارند.
وی افزود: خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور با عشق به وطن و خدمت به همنوع خود سعی کرده تا در امر مدرسه‌سازی مشارکت کند که این امر اوج مهربانی و صداقت او را می‌رساند.هیچ مدالی افتخارآمیزتر از مدال خدمت به نظام تعلیم و تربیت نیست چرا که تربیت یک انسان با آسودگی خیال و فضای مناسب آموزشی بهترین حسنه محسوب می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.