اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

تجلیل از کادر مدرسه محترم پناهی انجام شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، در مراسمی از عوامل اجرایی مراسم بازدید خیّر بزرگوار اردشیر زارعی از مدرسه محترم پناهی  و افتتاح فاز دوم  آن  تجلیل شد.
در این مراسم جواد  قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی بخصوص  کادرگرانقدر مدرسه  ی « محترم پناهی»  گفت:  تمام افراد در سطوح مختلف مدیریتی محصول کار و تلاش معلمان است و اعتقاد و نگاه به شأن و جایگاه این عزیزان باید مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد.
قرآن نویس با بیان اینکه اجر و پاداش معلم با  ترازوی مادی قابل سنجش و محاسبه نیست، تصریح کرد: از معلمان جامعه که با تمام ناملایمات و سختی‌ها کنار آمده و در تأمین رفاه همه مردم و خواسته‌های مردم و جامعه تلاش می‌کنند و با وجود تعطیلی مدارس با تحمل فشار مضاعف، سنگر تعلیم و تربیت را رها نکرده اند باید تقدیر به عمل آورد. وی ایجاد یک فضای فیزیکی برای تحصیل دانش آموزان را وظیفه و ماهیت اصلی مجمع خیّرین مدرسه ساز دانست و گفت: توقع مجمع خیّرین ایجاد فضای بهینه محتوایی برای تعلیم و تربیت هر چه بهتر دانش آموزان و انتخاب معلمان شایسته و توانمند از سوی مسئولان مربوطه برشمرد و گفت: معلم انسان ساز است و در این زمینه باید دقت کافی صورت گیرد.
در این مراسم مدیر مدرسه محترم پناهی ضمن تشکر از توجه ویژه مجمع خیّرین مدرسه  ساز استان اردبیل نسبت به مدرسه های خیّر ساز گفت : وظیفه ما در برابر کار بزرگ خیّرین ، حفظ  آثار ماندگار آنها است، مدارس نباید صرفا به محلی برای آموزش تبدیل شود بلکه توجه به تعلیم  در کنار تربیت است و این وظیفه بزرگ بر دوش خانواده بزرگ آموزش  و پرورش می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.