اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

در راستای اجرای طرح آجر به آجر ، احداث مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی در روستای زرگر شهرستان بیله سوار آغاز گردید.

این پروژه قرار بود توسط خیّر مدرسه ساز آقای اردشیر زارعی مقیم کشور آمریکا در ۳ کلاس احداث شود که بنا به درخواست اهالی روستا و مسئولان منطقه با تعهد اهالی در مشارکت ، به ۶ کلاسه ارتقاء یافت.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل درآیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: خیّرین مدرسه ساز با احساس مسئولیت در اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی و آینده سازان این مرز و بوم از مال خود می گذرند که نمونه بارز آن آقای اردشیر زارعی هستند که از راه دور به وطن خود عشق می ورزند که این دومین مدرسه ایشان در استان ما هست.
جواد قرآن نویس با اشاره به شرایط موجود مناطق محروم استانمان ابراز امیدواری کردند که شرایط کرونایی نتواند تاثیر زیادی در  کاهش مشارکت خیّرین عزیز در امر مدرسه سازی داشته باشد.
مهندس لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل: طرح آجر به آجر، همدلی و فرهنگ سازی در زمینه فضاهای آموزشی و احساس مسئولیت اقشار مختلف جامعه رو به نمایش گذاشته و روز به روز شاهد شکوفایی این همدلی هستیم.
وی افزود:برای این مدرسه دو میلیارد و۵۰۰ میلیون هزینه لازم است که ۵۰ درصد آن توسط آقای زارعی و اهالی روستا تامین خواهد شد و ۵۰ درصد مابقی از اعتبارات ملی پروژه های نیمه تمام خیری احداث میگردد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.