اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

سه مدرسه روستایی شهرستان نیر در سال آینده به بهره برداری می رسد

در نشست مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل به اتفاق  اداره کل نوسازی مدارس با مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان و آموزش و پرورش نیر ، اقدامات و عملکرد مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نیر مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیر با اعلام اینکه مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان در حوزه مرمت و بازسازی و انشعابات حضور پررنگ و نقش فعالی داشته گفت : مجمع خّیرین مدرسه ساز شهرستان نیر با کمک خیّرین توانسته انشعابات و لوله کشی آب ، برق و گاز مدارس روستایی را از محل کمکهای مردمی پرداخت نماید به گونه ای که سال گذشته دانش آموزان ما از سیستم های گرمایشی و آب لوله کشی محروم بودند.
وی در ادامه گفت : احداث مدرسه در روستاهای دیم سقرلو ، سقزچی و کور عباسلو توسط خیّرین محترم انجام پذیرفته که به لطف الهی درسال 1400 آماده بهره برداری و استفاده دانش آموزان این روستا ها خواهد بود.
انتظاری در ادامه افزود: در جهت استفاده از برنامه شاد توسط دانش آموزان مستضعف و کم برخوردار به تعداد 9 تبلت و گوشی هوشمند توسط خیّرین خریداری و در اختیار این دانش آموزان قرارداده شده است.
رئیس  مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نیر با ابراز گلایه از عدم تامین زیر ساخت ارتباطات در این شهرستان عمده مشکلات روستاها را عدم وجود زیر ساخت ADSL  و عدم پوشش دکل های مخابراتی یاد کرد و گفت : نزدیک هفده روستای این شهرستان از اتصال به شبکه ی اینترنتی محروم هستند و این عزم استانی مسئولین را می طلبد که در جهت رفع این مشکل همت بگمارند تا در بحث عدالت آموزشی دانش آموزان این شهرستان از این نعمت محروم نشوند.
حسن سجودی در ادامه گفت : از دیوار کشی و حصار کشی تا آسفالت محیط و ایزوگام مدارس این شهرستان، مجمع خیّرین مدرسه ساز نیر فعال بوده و حتی در خرید لوازم آزمایشگاهی ، پرداخت هزینه های درمانی و تهیه البسه  و پوشاک دانش آموزان بی بضاعت سهیم بوده است . همچنین مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نیر برای رفع مشکلات مدارس فرسوده اقدام به مرمت و بازسازی این مدراس کرده تا مشکلات آنها تا حد امکان برطرف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.