اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

سرعین در امر مدرسه سازی پیشتاز بوده است / تعلیم و تربیت فرصتی برای ساختن انسان است.

حسین محرمی رئیس آموزش  و پرورش شهرستان سرعین در جلسه با مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل و مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان از مشارکت مردمی بیش از دومیلیارد تومانی در امر مدرسه سازی خبر داد و گفت : شهرستان سرعین در امر مدرسه سازی و امور خیّریه پیشتاز بوده بطوری که امسال بیش از دو میلیارد تومان مشارکت مردمی داشته ایم و اکنون به جرات می توان گفت که با شعار حذف کامل کانکس توانستیم در شهرستان سرعین کانکسی در قالب مدرسه نداشته باشیم و همچنین صد درصد مدارس این شهرستان به لطف الهی و مساعدت خیّرین به سیستم گرمایشی تجهیز شده اند.
مسعود موسی زاده رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین با اشاره به اینکه برای ارتقای علم و آموزش در مجمع همه با هم در تلاش هستیم، اعلام کرد: 362نفر از فرهنگیان شهرستان عضو مجمع خیّرین مدرسه ساز بوده و  تاکنون بیش از 60 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت بین دانش آموزان نیازمند در سطح این شهرستان توسط مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین توزیع شده است .
ناصر حاتمی مدیر عامل خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین در رابطه با احداث مدارس خیّرساز عنوان نمود : انسجام تیمی در مجمع خیّرین مدرسه ساز سرعین باعث شده است که احداث مدارس خیّرساز سرعت بخشیده شود.
وی در ادامه افزود : مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان در مباحث آموزشی رکن اصلی تصمیم گیری و فعالیت خود را بر کمیّت و کیفیت مدارس بنا نهاده است .
امین مولا خواه عضو مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان گفت : اولین پایگاه خیّرین مدرسه ساز کشور با هدف جذب مشارکت و اطلاع رسانی برای اولین بار در ایران شکل میگیرد و انتظاری که از صدا و سیما متصوّر است ایجاد فرصت برای مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان در جهت معرفی خیّرین است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.