اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

در ادامه بازدیدهای شورای بانوان خیّر مدرسه ساز، مدارس روستای آلداشین و شایق مورد بازدید قرارگرفت

شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اردبیل در ادامه بازدیدهای خود، به همراه رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، اعضای مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین و هیئتی از آموزش و پرورش شهرستان سرعین، در مورخه 1400.3.19 از مدرسه روستای آلداشین و  شایق واقع در شهرستان سرعین  که توسط  سرکار خانم روح انگیز یشمی احداث شده است،  بازدید به عمل آورد.
در این بازدید هردو مدرسه از نظر وضعیت داخلی ساختمان، شرایط کلاسها، نیمکتها و تجهیزات مورد نیاز مورد برررسی قرار گرفت که نسبت  به سال احداث، این مدارس از شرایط خوبی برخوردار بودند.
نکته مهم و قابل تامل در مورد این دومدرسه، تغییر نام این مدراس بود که با اعتراض شدید رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان مواجه شد.
جواد قرآن نویس در این مورد اشاره کرد: خیّرین مدرسه ساز ولی نعمتهای استان ما هستند و مدارس آنها امانتهایی هستند در اختیار ما و وظیفه اصلی همه ما حفظ و نگهداری  این امانتها میباشدکه مهمترین آن، عدم تغییر نام اصلی مدارس میباشد بنابراین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید تمام تلاش خود را در زمینه مقابله با این تغییر انجام دهد، او همچنین افزود مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل و شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان در زمینه حفظ نام اصلی تمامی مدارس خیّر ساز دست به هراقدامی خواهند زد تا حافظ امانات خیّران عزیز باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.