اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

جلسات رسمی مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نمین میزبان خیّرین نیک اندیش است

رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان نمین با اشاره به تشکیل منظم جلسات مجمع خیّرین شهرستان نمین گفت: ازابتدای سال تاکنون شش جلسه تشکیل شده که با حضور اکثریت اعضاء در جلسات همراه بوده است و مجمع خیّرین مدرسه ساز نمین در هر جلسه میزبان چهار خیّر نیک اندیش بوده و از اقدامات خیّرانه هر خیّر در این جلسات تجلیل و قدردانی می شود.
خدیجه خلیلیان در ادامه اقدامات بارز این مجمع را تشریح کرد و گفت: تاکنون مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان 8 جشنواره در سطح شهرستان برگزار نموده که در راستای تکریم و تقدیر از خیّرین و بیشتر با رویکرد گلریزان در حوزه مدرسه سازی بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: در جهت شاداب سازی مدارس، تجهیز و تعمیرات مدارس خیّرساز و همچنین انشعابات و کمک هزینه تشویق و ترغیب دانش آموزان مدارسِ خیّرساز اقدامات مهم شکل گرفته که با رویکرد شفاف سازی مالی، گزارش مالی آن به اطلاع عموم و ذینفعان رسیده است.
خلیلیان به اهمیت حضور فعال مجمع خیّرین شهرستان نمین در فضای رسانه ای اشاره نمود و گفت: در حال حاضر بولتن خبری این شهرستان بصورت فصلنامه تهیه و انتشار می یابد که بنا داریم به معرفی خیّرین مدرسه ساز و اقدامات این مجمع در آن بپردازیم.
خلیلیان در پایان از اهدای 10 عدد تبلت برای دانش آموزان نیازمند شهرستان که دارای پتانسیل رشد علمی، بودن سخن گفت و از حمایت ها و مساعدت های مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل قدردانی نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.