اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

جشنواره خیّرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل جشنواره خیّرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار شد؛ در این مراسم رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل اظهار کرد: مجمع از سال 77 فعالیت خود را در استان اردبیل شروع کرده و در این 23 سال بیش از 397 پروژه مردمی و مشارکتی را در قالب یک هزار و 588 کلاس درس با همکاری خیّرین مدرسه ساز در سطح استان اردبیل احداث کرده است.
جواد قرآن نویس خاطرنشان کرد: مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل به رغم شرایط سخت اقتصادی و کرونایی عملکرد مطلوبی را داشته و خیّرین زیادی برای ساخت مدرسه در استان اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: 73 پروژه در قالب 283 کلاس درس توسط خیّرین در این استان در حال اجراست و ما موفق شدیم در قالب 22 جشنواره ای که برگزار کردیم کمک های خیّرین را جمع آوری و در مسیر توسعه فضاهای آموزشی استفاده کنیم.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل وجود 40 پروژه نیمه تمام  مدرسه سازی را یادآور شد و بیان کرد: با مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تکمیل این واحدهای آموزشی در اولویت قرار گرفته است.
قرآن نویس جنس خیّرین را جنس فداکاری و از خود گذشتگی توصیف کرد و افزود: خیّرین با حرکت ارزشمند خود اعتماد را در جامعه افزایش داده و همواره سعی کردند تا در مدار حرکت تحولی نظام تعلیم و تربیت گام بردارند.
وی ضرورت احداث مدرسه را در مناطق پرجمعیت دانش آموزی نظیر شهرهای اردبیل و پارس آباد یادآور شد و تصریح کرد: رویکرد مجمع خیّرین کمک به احداث و تجهیز هنرستان هاست تا دانش آموزان بیشتر با مهارت های شغلی آشنا شده و بعد از فارغ التحصیلی بتوانند وارد بازار کار شوند.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ادامه داد: بسیاری از کشورها 80 درصد ظرفیت ساخت و ساز فضاهای آموزشی را به هنرستان ها اختصاص داده اند و ما نیز باید از این الگوی موفق تبعیت کرده و بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.
در این مراسم از تعدادی از خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل و دست اندرکاران بیست و سومین جشنواره خیّرین مدرسه ساز با تجلیل شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.