اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

ترکیب جدید ارکان مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان کوثر

هاشم صادقی مدیر آموزش و پرورش خلخال در جلسه مشترک مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل و اداره کل نوسازی مدارس با مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان کوثر، در خصوص بررسی عملکرد مجمع این شهرستان در رابطه با فعالیتهای آن،  از شکل گیری ارکان جدید مجمع در شهرستان در یک ماه آینده خبر داد و گفت:در شکل گیری منسجم فعالیتهای مجمع و تجمیع خیرات ، مجموعه های خیّریه از جمله خیّریه حضرت ابوالفضل  10 مورد تبلت اهدایی به دانش آموزان شهرستان کوثر انجام پذیرفته، خیّریه امام حسین ، مسجد دمیرچی و مسجد جامع در تهیه بسته ها و حوزه های آموزشی دست یاری و مدد به مجمع رسانیده اند.
صادقی در ادامه گفت: به جهت فرسوده بودن، مدارس این شهرستان نیاز به مرمت و بازسازی داشته که دو خیّر در سال جاری مبلغی بالغ بر 85میلیارد ریال نسبت به این موضوع تقبل هزینه نموده اند.
وی در ادامه افزود: خیّریه حضرت فاطمه الزهرا از سال 92در کنار این مجمع فعال بوده و هم اکنون 100 دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست را حمایت مالی میکند و همچنین 8 دانش آموز بیمار سرطانی در حال درمان، تحت پوشش هزینه ای قرار گرفته اند.
درادامه این جلسه ایرج عظیمی گیوی نسبت به اقدامات صورت پذیرفته در مجمع خیّرین مدرسه ساز این شهرستان به ارائه گزارش پرداخت و از برگزاری جشنواره خیّرین مدرسه ساز در شرایط مساعد و سپری کردن دوران پسا کرونا خبر داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.