اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

بیش از 91 درصد دانش آموزان خلخال از شبکه شاد استفاده میکنند

رضا محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلخال در جلسه مشترک مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل واداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: وضعیت کرونای کشور باعث شده دانش آموزان این شهرستان آموزش را بصورت غیر حضوری از شبکه ی شاد استفاده میکنند، همچنین مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند به لطف دبیران گروههای ده نفره تشکیل شده و کلاسها بصورت حضوری برگزار میشود.
محمدی در ادامه گفت : همایش خیّرین مدرسه ساز در این شهرستان 3 سال هست که برگزار نمی گردد لذا این امر باعث شده است مشارکت خیّرین کمرنگ باشد . درصدد آن هستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی ستاد کرونا همایش خیّرین مدرسه ساز این شهرستان را برگزار نماییم.
محمدی از قدمت بالای بافت ساختمان مدارس خلخال سخن گفت و افزود : بیشتر واحدهای آموزشی در خلخال بالای 20 سال قدمت دارند و حتی مدارسی چون مولوی ، ام الکلثوم ، سمیه و … را در شهرستان داریم که بیش از 40 سال قدمت دارند لذا ضرورت مرمت و بازسازی این مدارس احساس می شود هرچند که اعتبارات بسیار ناچیزی در حوزه های تجهیز ، احداث، ترمیم و تهیه لوازم آزمایشگاهی در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می شود اما حضور موثر خیّرین باعث تقویت این مباحث می شود به گونه ای که در ماه اخیر برای مرمت و بازسازی و تعمیرات اساسی هنرستان فضّه 50 میلیون ریال اختصاص یافته است.
محمدی در ادامه اعلام کرد: اکثر موتور خانه های مدارس خلخال عمر مفید خود را کرده اند و تعمیر آنها مستلزم هزینه سنگینی است و اکثر سیستمهای رایانه ای مدارس نیز عمر مفید خود را سپری نموده اند که حتی نصب ویندوز نیز برای آنها امکان پذیر نمی باشد.
در ادامه قدیری رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان خلخال با ارائه گزارش عملکرد مجمع خیّرین شهرستان خلخال از مراسم کلنگ زنی 3 مدرسه روستایی سخن گفت و افزود با استفاده از ظرفیت خیّرین مدرسه ساز و با حمایت و همراهی خیّرین مدرسه ساز استان و نوسازی مدارس در هفته های اینده 3 مدرسه روستایی با حضور مسئولین و خیّرین کلنگ زنی میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.