اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

با محوریت گرامیداشت خیر نیکوکار مرحوم حاج علی احمدی ایردموسی؛ سومین جشنواره خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، با حضور خیّرین، مسئولین استانی و شهرستانی  سومین جشنواره مجمع خیّرین مدرسه ساز با محوریت گرامیداشت یاد و خاطر خیّر نیکوکار زنده یاد حاج علی احمدی ایردموسی شهرستان سرعین برگزار شد.
جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان در این مراسم ، با بیان اینکه استان اردبیل با در نظر گرفتن تعداد جمعیت و سرانه درآمد پایین نسبت دیگر استان ها یکی از موفق ترین مجامع خیرین مدرسه ساز کشور است؛ گفت: از ابتدای فعالیت مجمع خیّرین تاکنون در استان اردبیل  400 واحد آموزشی  در قالب بیش از 1600 کلاس درس احداث و تحویل داده شده است.
قرآن نویس در ادامه مطالب خود در خصوص فعالیت های مجمع خیّرین استان اردبیل افزود: با یاری خداوند و همت خیّرین تاکنون  بیش از 400 نفر افراد نیازمند هزینه تحصیل از ابتدای شروع تحصیل تا پایان دانشگاه حمایت شده اند.
اسد اله احمدی شهریور رئیس هیئت مدیره اتحادیه اغذیه فروشان تهران بزرگ با تشکر از مسئولین شهرستان سرعین به جهت میزبانی و مهمان نوازی و گرامیداشت یاد و خاطره خیّر نیکوکار زنده یاد حاج علی احمدی ایردموسی اظهار کرد: مدرسه سازی جهادی مقدس است که هدف آن کمک به تعالی کشور از طریق تربیت نسل کارآمد به عنوان پشتوانه های علمی واقتصادی و فرهنگی برای آینده می باشد.
احمدی با اشاره به آیه های قرآن در خصوص کار خیر و انفاق در راه خدا افزود: اتحادیه اغدیه فروشان تهران با سرلوحه قرار دادن آیه های قرآنی و در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مدرسه سازی، این اتحادیه از سال 98 ساخت و تجهیز مدارس در شهرستان سرعین را آغاز کرد که ما حصل آن احداث 5 واحد آموزشی و تحویل آن به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان می باشد.
مسعود موسی زاده رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین نیز در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه از تلاش ها و مساعدت های بی وقفه خیّرین بویژه اعضا اتحادیه اغذیه فروشان تهران بزرگ به جهت قدم گذاشتن در عرصه مدرسه سازی که قدم گذاشتن در توسعه کشور است تشکر و قدردانی کرد.
مهران امانی سرپرست فرمانداری شهرستان با تشکر از خدمات ارزنده مجمع خیّرین مدرسه ساز اظهار کرد: زیر بنای پیشرفت و توسعه همه جانبه هر کشوری سرمایه گذاری در بحث دانش و فرهنگ آن جامعه است و خیّرین مدرسه ساز با فعالیت های ارزشمند خود یاری رسان جامعه در نیل به این هدف خطیر هستند.
امانی ثابت قدم ماندن خیّرین در راه احسان و خدمت به خلق خدا را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: فعالیت مجمع خیّرین مدرسه ساز در روشن نگه داشتن چراغ محفل علم و فرهنگ، آثار ارزشمند فراوانی را به دنبال دارد که یکی از اساسی ترین آن ها  مرتفع ساختن آسیب های اجتماعی است که امروزه گریبان گیر جامعه ما شده است و در آینده این امر به خوبی نمایان خواهد شد.
در ادامه این برنامه از اعضای اتحادیه اغذیه فروشان تهران و خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین  تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.