اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

بازدید از مدارس در حال احداث توسط خیّر بزرگوار آقای مهندس نایبی انجام شد.

دنیای خیّرین آن هم از نوع مدرسه سازش دنیایی لطیف، روح نواز و دوست داشتنی است. باید دست تمام خیّرین بنام و بی نام و نشان مدرسه ساز را بوسیده و قدرشان را دانست و البته بر صدر اجتماع نشاند.
اگر کشورهای پیشرفته، علم خوب و صنعت و اقتصاد قوی دارند و توانسته‌اند راههای توسعه و ترقی را به خوبی طی کنند از مدارس شروع کرده‌اند. مدرسه مهمترین مکانی است که می‌توانیم در آن اصول انسانی را به فرزندان خود بیاموزیم. در چنین موقعیتی مدرسه می‌تواند در همه لحظه‌های زندگی افراد تاثیر بگذارد.
تا كسی وارد فعاليت‌های خيّری نشود نمي‌تواند لذت آن را درك كند آقای  مهندس  کامبیز  نایبی  فرزند  دلیر دیار سبلان، برای توسعه و پیشرف خاک مادری خود قدم  در دنیای مدرسه سازی نهادند تا دنیایی بهتر  و آینده ای روشنتر برای فرزندان این مرز و بوم بسازند.
در راستای همین فرهنگ ، مهندس نایبی به همراه همسر خود  اقدام به احداث دو مدرسه   در روستای مجیدلو و روستای عدالت قشلاقی شهرستان گرمی  کرده اند .
مهندس نایبی در بازدید از روند  احداث این دو مدرسه  گفت : مدرسه برای ما مهم است از طریق مدرسه بچه ها میتوانند آینده خود را بسازند، ما با این کار خود میخواهیم قدمهایی هرچند کوچک برداریم تا باعث آبادانی استانمان شویم.
لازم به ذکر است  در حال  حاضر دانش آموزان این دو روستا در گرما و سرمای خاص منطقه در کانکس مشغول تحصیل  هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.