اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

بازدید از سه مدرسه خیّر ساز بانوان

بازدید از سه مدرسه خیّر ساز بانوان، توسط شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اردبیل صورت گرفت.

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد اجتماعی تاثیر گذار بر پیشرفت جامعه می باشد اگر جامعه ای بخواهد در پی پیشرفت جهانی باشد باید تمامی عوامل موثر در آموزش از جمله شرایط محیطی مدراس  را در نظر بگیرد. چرا  در نظر نگرفتن  عوامل فوق در حقیقت سرمایه‌گذاری بدون هدف و برنامه در آموزش است که باعث از دست دادن سرمایه‌های انسانی خواهد شد.
شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اردبیل با در نظر گرفتن تمامی شرایط مورد نظر، اقدام به بازدید از مدارس خیّر ساز بانوان استان نمودند تا تمامی مدارس موجود را  از نظرفضای ظاهری و محیط، تجهیزات و نحوه نگهداری توسط مسئولین مدرسه مورد بررسی قرار دهد و در جهت رفع  نیازها و مشکلات این مدارس گام بردارد.

در این بازدید که با حضور اعضای شورای بانوان خیّر مدرسه ساز، رئیس ومدیر عامل مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ، معاونت پشتیبانی و توسعه و معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس انجام گرفت، مدرسه سرکار خانم باتمانقلیچ در نیار و دو مدرسه سرکار خانم هادی زاده در شهرک کارشناسان و خیابان صیاد شیرازی مورد بررسی قرار گرفت تا نحوه نگهداری این مدارس و مشکلات احتمالی آنها بررسی گردیده و درصدد رفع آنها گام برداشته شود.

این مدارس با توجه به سال تاسیس آنها نواقص و مشکلاتی در ساختمان، حیاط و تجهیزات ملزومه داشتند که در اولین زمان ممکن آموزش و پرورش استان باید نسبت به رفع آنها اقدام نماید.
زنان خیّر مدرسه‌ ساز همه بضاعت و توان خود را در استان اردبیل برای توسعه فضاهای آموزشی گذاشتند و در این زمینه افتخارآفرین هستند. تا کنون 29 بانوی خیّر بزرگوار در سطح استان اقدام
به احداث 37 مدرسه کرده اند و چندین تفاهم نامه همکاری جهت احداث  مدرسه توسط  بانوان خیّر برقرار شده است.

اولین قدم شورای بانوان خیّر مدرسه ساز با شروع سال 1400، بازدید از مدارس احداث شده توسط بانوان خیّر در سطح استان بود.

براین  اساس شورای بانوان تا 14 تیرماه 1400 اقدام به بازدید از ده مدرسه خیّر ساز بانوان استان نمودند تا تمامی مدارس موجود را  از نظر فضای ظاهری و محیط، تجهیزات و نحوه نگهداری توسط مسئولین مدرسه مورد بررسی قرار دهد و در جهت رفع  نیازها و مشکلات این مدارس گام بردارد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.