اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6کلاسه در شهرک دادگستری اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه در شهرک دادگستری اردبیل توسط خیّرین مدرسه ساز اردبیلی مقیم تهران، خانواده کنعانی سادات امروز به زمین زده شد.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در آیین کلنگ زنی این مدرسه ضمن تقدیر از خانواده کنعانی سادات برای اقدام نیک در جهت مدرسه سازی و آرزوی علو درجات برای عزیز تازه درگذشته ایشان، برحفظ و نگهداری مطلوب از مدارس خیّر ساز تاکید کرد.
جواد قران نویس در ادامه تعداد مدارس خیّر ساز را که تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اند را 394 مدرسه در قالب ۱۵۷۶ کلاس عنوان کرد و گفت: 23مدرسه دیگر با مشارکت خیّرین در دست احداث است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد برپایی جشن بی نیازی از ساخت مدارس در استان باشیم.

در ادامه لطفی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت :در سال ۹۸،  ۱۶مدرسه در قالب  ۵۴کلاس احداث و تجهیز شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است که در صدد آن هستیم در سال   ۹۹این آمار را به ۸۴ کلاس در قالب ۱۶ مدرسه برسانیم.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل : خانواده کنعانی سادات در مسیری قدم گذاشته اند که هموارکننده مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی فرزندان این سرزمین است.

وی در ادامه از مرحومه ثریا کنعانی سادات به عنوان انسانی به یاد ماندنی یاد کرد و گفت : خانواده کنعانی سادات در مسیری قدم گذاشته اند که هموارکننده مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی فرزندان این سرزمین است.

پدر مرحومه ثریا کنعانی هم هدف ازاقدام به مدرسه سازی را برآورده کردن خواسته فرزند مرحومشان عنوان کرد و گفت : این کار خیر در ادامه ی تمامی کارهایی است که آن مرحومه در زمان حیاتشان به انجام آنها مداومت داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.