اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

کلنگ زنی هنرستان در شهرستان نمین

کلنگ زنی هنرستان در شهرستان نمین با حضور گرم و مهمانی شاد آغاز شد. خیر بزرگوار آقای احسانی، که همواره به ارتقاء آموزش و پرورش در منطقه اهتمام داشته، به عنوان نفر افتتاحیه به کلنگ زنی پرداختند.

در این مراسم، جناب آقای استاندار نیز به عنوان مهمان ویژه حاضر بود و سخنرانی‌هایی درباره اهمیت آموزش و پرورش در توسعه منطقه ارائه داد. او از تلاش‌های آقای احسانی و دیگر خیرین منطقه در بهبود وضعیت آموزشی تقدیر کرد و تشکر خود را از این نهادها به ابراز آورد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم شرکت کرد و به اهمیت حمایت از آموزش و پرورش در این منطقه اشاره نمود. او نیز تشکر خود از حمایت‌های آقای احسانی و سایر مهربانان اعلام کرد.

همچنین، مسئولین شهرستان نمین نیز در این مراسم حضور داشتند و از آغاز فعالیت هنرستان در منطقه خود تقدیر و تشکر کردند. آنها امیدوار به این بودند که این هنرستان بتواند به رشد و توسعه تحصیلی جوانان منطقه کمک کند.

در پایان مراسم، کلنگ زنی با تشویق‌ها و افتتاح رسمی هنرستان توسط آقای احسانی و دیگر مقامات انجام شد و به این تازه‌ترین افتتاحیه آموزشی در شهرستان نمین پایان داده شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.