اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

مهمترین رسالت آموزش و پرورش باید تلاش برای جذب خیّرین در بعد بازسازی و مقاوم سازی مدارس باشد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار در جلسه مجمع خیّرین مدرسه ساز استان با مجمع خیّرین شهرستان بیله سوار گفت : آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار درتمامی برنامه ها و پیش برنامه ها از نظرات و پیشنهادهای مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان استفاده کرده است تا بتواند مسئولیت خود را به نحو احسن در راستای تسهیل آموزش انجام دهد که خوشبختانه تا به امروز موفق عمل کرده است.

داوود شیخی در ادامه سخنان خود افزود : ساختمان مدرسه جز اساسی ترین اموال آموزش و پرورش می باشد بنابراین وظیفه اصلی آموزش و پرورش حفظ و نگهداری این اموال می باشد ولی با این حال علی رغم تمام تلاشهای ما در حفاظت از مدارس، متاسفانه تعداد زیادی از این مدارس فرسوده شده و عمر مفید آنها به پایان رسیده است از طرفی به دلیل مواجه دولت با کمبود بودجه امکان برطرف کردن این مشکلات توسط دولت وجود ندارد در نتیجه استفاده از ظرفیت خیّرین مدرسه ساز در این زمینه بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

او در ادامه اظهار داشت : در زمان حاضر با توجه به مشکلات موجود ضرورت بازسازی مدارس بیشتر از احداث مدارس قابل احساس است.«خیّر مدرسه ساز» بودن در شرایط کنونی  فقط احداث مدرسه یا اهدای زمین نیست، بلکه با کمک به بازسازی، مقاوم سازی و تجهیز مدارس با مبالغ کم هم میتوان در این کار خیر شریک بود. بنابراین مهمترین رسالت ما تلاش برای جذب خیّرین در این زمینه می باشد. شهرستان بیله سوار در قالب طرح آجر به آجر تمامی تلاش خود را انجام داده تا با اطلاع رسانی منسجم در سطح شهر این طرح را اجرایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.