اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

خداحافظی دانش آموزان نمین با مدارس کانکسی

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: به همت خیرین مدرسه ساز آخرین مدرسه کانکسی شهرستان نمین به ساختمان تبدیل شده و دانش آموزان این شهرستان با مدرسه کانکسی خداحافظی می کنند.

جواد قرآن نویس در گفت و گو با خبرنگار مهر از جایگزینی ساختمان مدرسه با آخرین کانکس در شهرستان نمین خبر داد و اظهار کرد: با کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع در روستای «خشه حیران» دانش آموزان نمین دیگر روی کانکس نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی و ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به علم‌آموزی از اهداف این مجمع است افزود: فضای آموزشی باید استاندارد باشد تا دانش آموزان بدون دغدغه مسائل و مشکلات گرمایشی و سرمایشی و با امکانات مدرن به تحصیل مشغول شده و برای ساختن آینده کشور آماده شوند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از توسعه فضای آموزشی در مدارس استان خبر داد و گفت: در طول یک سال گذشته که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بوده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با ادامه فعالیت‌های ذاتی خود طبق روال گذشته دستاوردهای مهمی را نیز به دست آورد.

وی ادامه داد: در این مدت آخرین کانکسِ مدرسه از آموزش و پرورش شهرستان نمین حذف شد تا دانش آموزان این شهرستان در عادلانه ترین محیط علمی، آموزشی با شرایط گرمایشی و سرمایشی مناسب به تحصیل و علم مشغول شوند چراکه آینده مدیریتی کشور به دست این جوانان خواهد بود.

قرآن نویس با تدابیر اندیشیده شده و تلاش نوسازی مدارس، احداث این مدرسه با تخریب مدرسه قدیمی با سرعت انجام خواهد شد و امید است با انجام تعهدات خیر محترمه پروژه سال آینده دهه فجر به بهره برداری برسد.

قرآن نویس از افتتاح ۱۴ کلاس درس در ۶ روستای استان اردبیل هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: احداث مدرسه در روستاهای دیم سقرلو، سقزچی و کور عباسلو توسط خیّرین محترم انجام پذیرفته که به لطف الهی در سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری و استفاده دانش آموزان این روستاها خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.