اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

حکمت حسن زاده خیّر مدرسه ساز اردبیلی به پویش آجر به آجر پیوست

طی جلسه ای که با حضور رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز و معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل و خانم حکمت حسن زاده خیّر مدرسه ساز اردبیلی برگزار گردید ، خانم حسن زاده به پویش آجر به آجر پیوست.

جواد قرآن نویس رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل طرح آجر به آجر را بهانه ای برای تجدید خاطرات با خیّرین قدیمی و نیزشرکت و آشنایی با خیّرین خرد و کلان جدید که به تازگی به این پویش پیوسته و جزو خیرین مدرسه ساز استان گردیده اند دانست.
حکمت حسن زاده خیّر مدرسه ساز اردبیلی با حضور در این جلسه و آشنایی با پویش ملی اجر به آجر ضمن اظهار خشنودی و رضایت اظهار داشت : شرایط نابسامان اقتصادی که به دلیل تحریم ها و شرایط کرونا ایجاد شده تا حدودی باعث کاهش توانایی خیّرین درامر مدرسه سازی گردیده است ولی  خوشبختانه این چنین پویش هایی سبب حضور هرچه بیشتر مردم و خیرین مدرسه ساز در امر مقدس مدرسه سازی می شود.
حکمت حسن زاده ضمن پیوستن و مشارکت در طرح آجر به آجر تشریح کرد : پویش آجر به آجرطرحی بسیار پسندیده و کارا می باشد که نه تنها می تواند مشکلات مدارس کشور را حل نماید بلکه با توسعه این طرح به سایر ارگان ها و نهاد ها می توانند با الگو برداری از این طرح سازمان نوسازی مدارس برای رفع سایر مشکلات کشور همچون کمبود ماسک و فضاهای بهداشتی و درمانی و … بهره برداری نمایند.
در پایان حکمت حسن زاده مبلغی وجه نقد به این پویش اهدا نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.