اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

حضور استاندار اردبیل در مراسم گرامیداشت روز معلم

همزمان با فرارسیدن شهادت استاد شهید  مطهری و روز معلم ، مراسم گرامی داشت هفته معلم با حضور استاندار اردبیل در محل مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل برگزار شد و از خیّرین مدرسه ساز و فعالان این مرکز تجلیل شد.
اکبر بهنام جو در این در این مراسم ضمن تبریک ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم و تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) و استاد مطهری گفت:کار خیّران مدرسه ساز هم ردیف با معلمان است و معلمان عزیز ما با ایثار و فداکاری تمام وقت خود را صرف تعلیم و تربیت فرزندان ما کرده اند.
وی با بیان اینکه وجود همه نخبگان ، مخترعان و دانشمندان در جامعه زیر سایه معلمان بوده است گفت: روزی همه ما در کلاس تعلیم و تربیت معلم نشسته ایم و از تلاش و دلسوزی این قشر بهره مند شده ایم و برهمگان واجب است که قدر و منزلت مقام شامخ معلم را ارج بگذارد.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکساله این مجمع اعلام کرد تا کنون 397 مدرسه در قالب 1586کلاس درس توسط خیّرین گرانقدر احداث شده و تحویل آموزش و پرورش استان گردیده است.
جواد قرآن نویس با بیان اینکه هر سال به تعداد مدرسه‌های ساخته شده توسط خیّران در استان افزوده می‌شود، گفت : برای ما بسیار مهم است که محیط مناسب و شایسته‌ای برای تعلیم و تربیت فرزندان خود فراهم کنیم و این وظیفه سنگین را خیّران مدرسه ساز بر عهده گرفته اند.
در این مراسم از خیّران مدرسه ساز، تعدادی از معلمان و چند تن از خیّرانی که در راه اندازی کلینیک اقداماتی انجام داده اند تجلیل شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.