اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

احداث مدرسه سه کلاسه خیّر ساز شهدای شیخ احمد اردبیل آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل؛ جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان دراین مراسم ضمن قدردانی از خیّر مدرسه ساز مهندس محمد حبیبی، گفت: از بدو تشکیل مجمع خیّرین مدرسه ساز در سطح استان اردبیل 398 پروژه خیّری و مشارکتی با یک هزار و 588 کلاس درس احداث گردیده و تحویل آموزش و پرورش قرار گرفته است.
قرآن نویس افزود: با یاری خداوند متعال و احساس مسئولیت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل 73 پروژه آموزشی و پرورشی با 284 کلاس درس در حال اجرا است و تلاش می کنیم تا پایان سال این مدارس نیز به مرحله بهره برداری برسد.
وی بیان کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی حاکم بر جامعه انتظار می رفت که با کاهش حضور خیّرین در کارهای عام المنفعه باشیم ولی چنین نشد و ما شاهد افزایش 30 درصدی خیّرین در امر مقدس مدرسه سازی هستیم.
محمد حبیبی خیّر مدرسه ساز این روستا نیز گفت: برای ارتقاء فرهنگی، اقتصادی و سیاسی یک جامعه نیاز به افراد باسواد، تحصیل کرده و با تفکر است و برای این امر مهم نیاز به معلمان دلسوز است که به لطف خداوند متعال معلمان دلسوز در ایران عزیزمان به وفور هستند ولی برای دستیابی به این شرایط نیاز به زیرساخت ها وفضاهای آموزشی است.
خیّر مدرسه ساز افزود: چون شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه جوابگوی تامین همه این مشکلات و زیرساخت ها نیست ، نیاز است افراد متمکن جامعه آستین با لا زده و به یاری کودکان محرم بشتابند که همین کودکان ، آینده کشور را بدست خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.