اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

ساعت کاری

شنبه - پنج شنبه 8:30 تا 13:30

تماس با ما

04533635527

ایمیل کاری

info@khayerin-ard.ir

آغاز ساخت دو باب مدرسه توسط شرکت هلدینگ میهن

احداث دو باب مدرسه ۳ کلاسه در روستا های کریق و قزل قیه منطقه هیر استان اردبیل با مشارکت هلدینگ میهن و نوسازی مدارس و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور ، مدیر مسئولیت های اجتماعی هلدینگ میهن و مسئولان محلی آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ، در این مراسم جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل ضمن تشکر از توجه شرکت هلدینگ میهن به استان اردبیل ،مدرسه‌سازی را توجه به انسان‌ سازی و فراهم کردن مقدمات توسعه با محوریت انسان‌های عالم و آگاه عنوان کرد و گفت: با تربیت نسلی روشن و آگاه در این مدارس، آینده خوبی برای جامعه رقم می خورد و توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی نوید آینده خوبی برای استان اردبیل می‌دهد.
مهندس دولت لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن قدردانی از قبول زحمت صاحب کارخانه های میهن و زیرمجموعه آن و همچنین خیر مقدم به آقای تاتلاری مدیر مسئولیت های اجتماعی هلدینگ میهن، گفت: با اینکه وضعیت اقتصادی کشور به واسطه تحریم های ظالمانه خوب نیست ولی در این شرایط خیرین بزرگوار دست ما را گرفته و برخلاف سالهای گذشته ما با رشد بیش از 100 درصد از نظر ساخت و ساز فضای آموزشی توسط خیرین روبرو هستیم.
لطفی افزود: ما در استان اردبیل موفقیت های چشمگیری در زمینه ساخت و ساز فضای آموزشی، استاندارد سازی تاسیسات حرارتی بطوری که همه مدارس منطقه هیر استاندارد سازی سیستم گرمایشی شده اند و نیز در جذب و هدایت خیرین، داشته است.
مهندس تاتلاری ، این پروژه را که بخشی از پروژه هلدینگ میهن 92 تا 96 در استان اردبیل است، را گامی در جهت محرومیت زدایی و پرورش نسلی متخصص و اثر گذار عنوان کرد.ایشان به نقل از آقای پایداری رئیس گروه صنعتی میهن، رمز موفقیت در کار ها را توکل بر خدا، دعای پدر و مادر و تلاش شبانه روزی دانست.
لازم به ذکر است این دو مدرسه هر کدام در قالب 3 کلاس درس در روستاهای کریق و قزل قیه احداث خواهد شد که نقشه و مساحت آن توسط شرکت میهن تهیه و پس از تایید نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد گردید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.